Mafitel.com - fotky, aktuality, recenze

01. 03. 2014 21:00 Pop 80´s & 90´s video party DJ Jirky Neumanna

pop

Populární video party s největšími hity 80. a 90. let v režii DJe Jirky Neumanna. Přijďte si užít unikátní videoklipy promítané na LED stěnu a neopakovatelnou atmosféru 80s v Lucerně.
    Více
    02. 03. 2014 20:00 JAMES ARTHUR / UK

EXCELENT JUKEBOX

Praha se dočká vůbec prvního vystoupení vítěze britské soutěže X-Factor, mladého zpěváka a hudebníka Jamese Arthura (25)! Koncert Arthura v Praze je opravdovým polaskáním uší: fanoušci moc dobře znají jeho skladby You're Nobody Till Somebody Loves You a Impossible, které momentálně duní vlnami éteru. Arthur vyhrál britský X-Factor ve svých 24 letech. Jeho první singl, Impossible, se stal nejprodávanějším v historii X-Factoru (přes 2,5 millionu alb prodaných po celém světě)! Arthur letos na podzim také vydal svoji debutovou desku nazvanou James Arthur, ke které se váže jeho blížící se evropské turné.

Čeští fanoušci se mohou těšit převážně na repertoár z nového alba, na kterém hraje se svoji skvělou kapelou. Žánrově se Arthur stále pohybuje v mezích pop-rocku, ale přidává i oduševnělý blues - zkrátka samé věci, které jsou jeho srdcovky a kvůli kterým se stal miláčkem publika ve Velké Británii!

Tahle parádní show se uskuteční v rámci koncertní série EXCELENT JUKEBOX!
    Více
    03. 03. 2014 20:00 CHRIS MINH DOKY & THE NOMADS / INT

AghaRTA PRAGUE JAZZ FESTIVAL

Všichni, co viděli koncert Brecker Brothers Reunion band v Hybernii v roce 2013 nám jistě dají za pravdu, že by bez těchto čtyř hudebníků kapela nebyla tak skvělá. Stejně tak by nebyl program letošního ročníku uspokojivý, kdyby se v něm neobjevil Dave Weckl.

Chris Minh Doky - el. & ac bass; Dean Brown - guitar; George Whitty - keyboards; Dave Weckl - drums
    Více
    04. 03. 2014 20:00 ZRNÍ + KORBEN DALLAS / SK

INDIE

Osobitost , autentičnost a charismatičtí frontmani - to jsou pojítka mezi kladenskými Zrní a bratislavskými Korben Dallas. Hutný, hypnotický a energický projev kapely Zrní se právem řadí ke koncertní špičce. Po skončení minitour, kde zazní i songy k právě připravované desce, budou natáčet v pořadí čtvrtou desku. Zatímco něžnému artbrutu dominuje klukovsky jasný a sebejistý hlas s projevem tak trochu psychedelického vizionáře, v čele slovenských Korben Dallas stojí archetyp dospělého, vyzrálého muže, jehož hlasový projev rozechvívá leckteré ženě srdce aneb jak to nejlépe vystihl slovenský muzikant a spisovatel Pišto Vandal: „To je hlas - klitotras". Bude více než zajímavé sledovat tyto dvě persony, tyto dvě kapely s výbornými texty a podmanivou muzikou.

Klub : 20:00
    Start: 21:00
    Více
    05. 03. 2014 20:00 VEC + MODRÉ HORY / SK

Ahoj Moj BOOMBOX

„Slovenský hip hop", to byl vždycky pojem. Značka. Terminus technicus. Něco, co je od nás tak daleko a tak blízko. Jen kousek na východ, ale často úplně jinak. Jak občas těžko uchopitelné téma. S chameleonským zaujetím se měnící a vyvíjející, životem pulzující monstrum. Kačicu s hlavou tygra. Jestli tohohle měňavce někdo charakterizoval nejlépe, nejlidštěji a místnímu posluchači jaksi nejblíž, ty jména vlastně vždycky byly jen 2. Vec a Modré Hory - tedy Bene aka Peťo Tázok a Lyrik. Není náhodou, že zrovna tyhle páni se potkají na jednom kulatém pódiu LMB. Pozvedni číši s Borovičkou, připrav uši, připrav játra a ve středu 5. března se vidíme na Ahoj Moj BOOMBOX. Bude Vec a Škrupo a budou Modré Hory s Rolandem Kánikem. Jinými slovy: nad Lucernou se blýská na sakra zajímavý mejdan!

VEC + Champion Sound + Škrupo
    MODRÉ HORY + Roland Kánik
    Více
    06. 03. 2014 20:00 ANNA CALVI / UK

BRIT AWARD NOMINEE

Britská zpěvačka a kytaristka, Anna Calvi, kterou v roce 2011 BBC zařadila do seznamu nejslibnějších hudebních nadějí pro rok 2011 a která byla v loňském roce byla nominována na Brit Award, vydává 7.října nové album s názvem One Breath. Po dvou letech od vydání svého prvního alba nazvaného jejím jménem se život Anny Calvi změnil a One Breath pochází z jiných míst. Calvi své první album skládala poměrně dlouhou dobu a netušila, jestli ho kdy někdo uslyší, ale deska One Breath byla hotová za pár týdnů s předsevzetím, že se nesmí jednat o repliku.

Asi jeden rok psala zhruba 30 písniček v Londýně, než odjela do Francie do studií Blackbox, kde nahrála vybrané písně. Daniel Maiden-Wood hraje opět na bicí, Mally Harpaz na perkuse a spolupracovník Massive Attack a Portishead John Baggott se poprvé představuje na klávesy. Album bylo poté mícháno v Dallasu v Texasu, během třítýdenní "bizarní" izolace v motelovém pokoji. Jedenáct písniček alba se dotýká mnoha témat a vlivů, od západoafrické hudby až k transformativním konceptuálním ideám skladatele Johna Adamse v Sing To Me, poctě Marii Callas. Je to emocionální pouť po různobarevné hudební paletě. Calvi spolupracovala s producentem Johnem Congletonem, který dělal alba Amandy Palmer a Billa Callahana. Congleton sdílel její nadšení experimentovat a pomohl jí skladby dotáhnout k dokonalosti.

SUPPORT: Kittchen
    Více
    07. 03. 2014 21:00 Pop 80´s & 90´s video party DJ Jirky Neumanna

pop

Více
    08. 03. 2014 21:00 Pop 80´s & 90´s video party DJ Jirky Neumanna

pop

Více
    09. 03. 2014 20:00 FRANK TURNER & THE SLEEPING SOULS / UK

THE BEST OF UK

Folkovo-punkový zpěvák a skladatel Frank Turner se v rámci svého celosvětového turné podívá i do Prahy. Původně hardcorový zpěvák se v roce 2005 vydal na sólovou, převážně akustickou dráhu. Frank Turner byl původně členem a zpěvákem post-hardcorové kapely Million Dead. Tyto tvrdší vlivy jsou v jeho sólové tvorbě stále znát, znatelnější jsou ale prvky folku a punku. Od roku 2005 vydal již 5 studiových alb. To poslední, Tape Deck Heart, vyšlo letos v dubnu. Na tomto albu spolupracoval s producentem Richem Costey. Costey je v hudebním průmyslu pojem. Spolupracoval například se jmény jako Muse, My Chemical Romance a v minulosti dokonce s Brucem Springsteenem nebo Johnny Cashem. Costey sice Turnera pěkně potrápil, když ho přinutil přezpívat jeden vokál padesátkrát. Výsledek ale nemohl dopadnout lépe! Turner je v rodné Británii miláčkem publika. Jeho živá vystoupení bývají nezapomenutelná: ne náhodou získal ocenění za nejlepší živé vystoupení a mnoho dalších. Byl dokonce požádán, aby vystoupil na zahajovacím ceremoniálu Letních olympijských her v Londýně, vedle takových hvězd jako je Paul McCartney, Dizzee Rascal nebo Underworld vystoupil za symbolický honorář jednu libru.

Support: Andrew Jackson Jihad (USA), Ducking Punches (UK)
    Více
    10. 03. 2014 20:00 FANFARA TIRANA MEETS TRANSGLOBAL UNDERGROUND

WORLD MUSIC

Pražský Lucerna Music Bar přivítá projekt Fanfara Tirana meets Transglobal Underground! Albánští mosazní mistři Fanfara Tirana s britskou kapelou Transglobal Undergound již spolupracovali v minulosti, ale jejich aktuální album Kabatronics je podle Songlines Magazine nominuje na World Music Award 2014. Obě nekonformní skupiny překračují nejen hranice hudebních žánrů ale i samotných kultur. Vyměňují si nápady, melodie, texty a poté společně vypráví nové příběhy života, lásky a solidarity. Projekt pracuje s kořeny v historii i vizí do budoucna.

Transglobal Underground a albánská dechovka Fanfara Tirana mají mnoho společných vlastností. Obě kapely jsou zakořeněny v nativní populární kultuře, ale zároveň slouží jako odrazový můstek ke zkoumání kultur jiných. Obě kapely spojuje zvědavost, vtip, hledání možnosti nekonečného dialogu, solidarita proti aparátu globalismu a snahou o přátelství zdola.
    Více
    11. 03. 2014 20:00 TORTURED SOUL / USA

DANCE & SOUL

Americká kapela Tortured Soul je živým důkazem, že moderní taneční muzika může být zbavena okovů DJského stolu a zmixovaná naživo s klasikami soul/disco žánrů jako Prince, Heatwave a Kool & The Gang. Za svou originální tvorbu získali uznání od Stevie Wondera i Carla Coxe; koncertovali s Lenny Kravitzem, The Brand New Heavies, Chaka Kahn i The Wailers. Populární Tortured Soul se vrací již potřetí do Prahy, aby svým českým fanouškům vystrojili zase po roce divokou taneční party.
    Více
    12. 03. 2014 19:30 DIVOKEJ BILL

MOŽNÁ PŘIJDE I PEKELNÍK

Úvalská parta Divokej Bill, která letos oslavila 15 let na scéně novým, vřele přijatým albem 15, přichystala pro své fanoušky turné po českých a slovenských klubech. Šňůra pojmenovaná "Možná přijde i pekelník" odstartuje 5. února v brněnském KC Semilasso a bude čítat celkem 19 koncertů, z toho 5 na Slovensku. K nám Billové přijedou 12. března.

Support: Zelenina

19:30 door open
    20:30 Zelenina
    21:30 Divokej Bill
    Více
    13. 03. 2014 20:00 YOU ME AT SIX (UK)

THE BEST OF UK

Poslední měsíce roku 2013 byly pro YOU ME AT SIX úžasné. Absolvovali svou první samostatnou šňůru po USA, pokračovali do Evropy, kde se připojili k 30 Seconds to Mars a pak společně s 30 Seconds to Mars rozjeli turné po britských halách. Do konce prosince je dohromady uvidí víc jak 250.000 návštěvníků. Po Novém roce se připojí k Paramore do Austrálie a 27. ledna vydají dlouho očekávané čtvrté album Cavalier Youth. Vzhledem k tomu, že jejich hit Lived A Lie se drží na předních příčkách hitparád a že jejich Facebooková stránka se pyšní víc jak milionem fans, můžeme kapelou považovat za jednu z největších rockových skupin v Anglii. Nenechte si ujít jejich pražský koncert. Doporučujeme koupit včas lístek!

Link na předprodej zde
    Více
    14. 03. 2014 21:00 Pop 80´s & 90´s video party DJ Jirky Neumanna

pop

Více
    15. 03. 2014 21:00 Pop 80´s & 90´s video party DJ Jirky Neumanna

pop

Více
    16. 03. 2014 20:00 JEFF LORBER FUSION / USA

AghaRTA PRAGUE JAZZ FESTIVAL

Jeff Lorber je nejen vynikající skladatel a klávesista , ale nejspíš také dobrý kapelník. Jak jinak si vysvětlit, že má v kapele takové muzikanty jako Jimmy Haslipa, Erica Marienthala a Sonny Emoryho.

Jeff Lorber - keyboards; Eric Marienthal - saxophone; Jimmy Haslip - bass; Sonny Emory - drums
    Více
    17. 03. 2014 20:00 SUPERGROUP.CZ

THE BEST OF CZECH ROCK

První česká superskupina ve složení Kamil Střihavka, Michal Pavlíček, Jan Hrubý, Roman Dragoun, Vladimír „Guma" Kulhánek a Miloš Meier vystoupí 17. března v Lucerna Music Baru. Supergroup vznikla na základě hlasování čtenářů časopisu Rock&Pop a následně i hlasování posluchačů na webu Radia Beat. Tento projekt svedl dohromady na jednom pódiu zkušené rockové harcovníky, kteří se až na výjimky na pódiích spolu nepotkávají. Těšit se můžete na ty nejlepší fláky české i zahraniční rockové muziky.

SUPPORT: SKOŘEPA & TOKHI

Doors: 20:00
    Start: 21:00
    Více
    18. 03. 2014 19:00 9. NAROZENINY ROCKZONE 105,9 FM

Rock Overdose

Již deváté narozeniny pražského rockového rádia RockZone 105,9 jsou tady. Vystoupí kapely Lety Mimo, Projekt Parabelum a Škwor! Vstup je jako vždy ZDARMA! Celá párty odstartuje v 19:30 hod.
    Více
    19. 03. 2014 20:00 MŇÁGA A ŽĎORP

CZECH CLASSIC

Klasika české pop-rockové scény se vrací na kruhové pódium Lucerna Music Baru na začátku své 27. sezóny.
    Více
    20. 03. 2014 20:00 KRITICKÁ SITUACE

TOHLE NEPROPÁSNI!

Druhý a třetí vzpomínkový koncert skupiny Kritická situace se uskuteční ve čtvrtek 20. a v sobotu 22. března 2014. Jelikož primárním důvodem k jejich uskutečnění je skutečnost, že první, v listopadu proběhnuvší koncert byl vyprodán, a velké množství zájemců tak nemělo možnost jej navštívit, rozhodli se členové kapely zachovat místo konání druhého a třetího koncertu stejné jako v prvním případě, tj. pražský klub Lucerna Music Bar. Kritická situace se na jeho pódiu opět potká v sestavě z období 1990-93, ve které nahrála své eponymní album, obohacené navíc o hostujícího kytaristu. Kritická Situace zahrála 9. listopadu 2013 naživo poprvé po téměř 17 letech. Tímto činem tak konečně zareagovala na poměrně časté výzvy pamětníků, opakující se s větší či menší intenzitou po celou dobu od ukončení její činnosti, datovaného posledním vystoupením v klubu 007 na Strahově 23. prosince 1996.

Kritickou Situaci je možno přiřadit k někdejším protagonistům pražské HC/punkové scény 80. a 90. let. Vznikla na podzim roku 1987 pod původním názvem E.I.K., v září 1988 vyprodukovala první demo-nahrávku nazvanou "Zejtra je nám dvacet", následovanou v červenci 1989 druhou s názvem "Stále na útěku". V roce 1990 ustálila personální složení, a na podzim roku 1992 nahrála pro label Day After Records regulérní album, které vyšlo v září 1993. Kapela po dobu následujících tří let intenzivně koncertovala na území Československa i v zahraničí, ale v kreativní činnosti trochu polevila, a za tři roky napsala pouhé tři nové skladby, které v dubnu 1996 začlenila na svůj finální epos, devatenáctiminutové EP "Forgiveness".

Kritická situace je žánrově a zejména ideově řazena k punku a hardcore, její hudební tvorba však tak snadno definovatelná není. V jejím projevu se snoubí amatérský přístup se snahou o co nejnaléhavější sdělení, a užité harmonie a aranže prozrazují inspiraci naprosto vzájemně odlišnými interprety, jimiž jsou např. GBH, Karel Kryl, Helloween, Neurosis, Life But How To Live It?, Queen, MDC, Michaels Uncle, Manowar či Sick Of It All. Kompaktnost této nesourodé směsi ale dodává charakteristický sound kapely, a rovněž texty, převážně se silnou sociálně-kritickou a anti-militaristickou tématikou.
    Více
    21. 03. 2014 19:00 THE MEN / USA

INDIE ROCK

The Men vznikli v roce 2008 v Brooklynu v New Yorku. Prvními členy byli Nick Chiericozzi a Mark Perro, kteří přišli z rozpadlých Fucking Hell. Pronajali si suterén a donekonečna zkoušeli. Výsledkem byla demonahrávka pěti skladeb, které Mark nahrál na čtyřstopový Tascam. Udělali 30 kazet, které rozdávali. Začátkem roku 2009 se k nim přidal Chris Hansell a začali vystupovat naživo. Po čtyřpísničkovém EP We Are the Men, nahraném během jednoho odpoledne, se vydali na první letní turné. Na podzim se vrátili k Willu Killingsworthovi, který s nimi nahrál EP, a natočili společně první album Immaculada LP - bylo dokončeno následujícího roku v květnu. V roce 2010 natočila kapela druhé album Leave Home ve studiu Python Patrol Studios. Krátce po nahrávání se Rich Samis oficiálně stává bubeníkem The Men a představuje jim kamaráda Kevina Faulknera, který je vyfotil na obal desky. Album vyšlo u Sacred Bones Records v roce 2011 a The Men vzápětí podnikli rozsáhlé turné. V říjnu 2013 vyšlo EP Campfire Songs EP, které vzniklo při nahrávání alba New Moon. Před vydáním alba New Moon kapela nahrála třináct skladeb, které vznikly ze 40 demáčů z roku 2012. Z těchto třinácti se osm dostane na připravované nové LP u Sacred Bones nazvané Tomorrow's Hits. Album vzniklo ve špičkovém studiu, což bude znát na jeho zvuku. The Men tak rozšiřují svou zvukovou paletu a utvrzují posluchače v tom, že jde o špičkovou rockovou partu.

Ochutnávku v podobě prvního singlu s názvem Pearly Gates si můžete poslechnout zde.
    Více
    21. 03. 2014 21:00 Pop 80´s & 90´s video party DJ Jirky Neumanna

pop

Více
    22. 03. 2014 18:30 KRITICKÁ SITUACE

VYPRODANO / SOLD OUT

Více
    22. 03. 2014 21:00 Pop 80´s & 90´s video party DJ Jirky Neumanna

pop

Více
    23. 03. 2014 20:00 FRED WESLEY AND THE NEW JBs / USA

AghaRTA PRAGUE JAZZ FESTIVAL

Po delším čase se na pódium Lucerna Music Baru vrací legendární funkový muzikant Fred Wesley se svojí kapelou. Ta navazuje na odkaz Jamese Browna, se kterým spolu s Maceo Parkerem Wesley dlouhé roky hrával.

Fred Wesley - trombone, vocals; Gary Winters - trumpet; Phillip Whack - saxophone; Reggie Ward - guitar; Peter Madsen - keyboards; Dwayne Dolphinr - bass; Bruce Cox - drums
    Více
    24. 03. 2014 20:00 BETH HART / USA

PRAGUE INTERNATIONAL BLUENIGHTS

V současné době jedna z nejlepších amerických rockových zpěvaček Beth Hart vystoupí poprvé v Praze. Umělkyně, která se proslavila světovým hitem "LA Song (Out of This Town)" a nedávno sklidila obrovský ohlas za společné album s bluesovým velikánem Joe Bonamassou, zahraje v rámci koncertní série Prague International Bluenights. Beth Hart je jedinečná nejen svým širokým žánrovým záběrem (rock, blues, soul, jazz), ale i barvou svého hlasu. Jednou zpívá jako nejtvrdší rockerka pod sluncem a jindy má zase jemný a melancholický soulový projev, který vás pohladí. Její skladby lze slyšet v mnoha amerických seriálech (Beverly Hills 90210), vystupovala v muzikálech (Love, Janis) a na svém kontě má 8 sólových alb a 2 alba s Joe Bonamassou. Do Prahy přijede s novinkou „Bang Bang Boom Boom".
    Více
    25. 03. 2014 20:00 RYBIČKY 48

KREST CD

Po dvou letech vydala známá česká kapela Rybičky 48 své v pořadí páté řadové album s kontroverzním názvem Tohle je rock´n´roll, vy buzny. Pokřtí jej v úterý 25. března v pražském Lucerna Music Baru. „Na albu se pracovalo s přestávkami dva roky. Točilo se ve studiu Sono a tři písničky ve studiu Rápotice. Zatím je to album, se kterým jsme asi nejvíce spokojeni. Jsou to pořád starý Rybičky, ale myslím, že v dospělejším hávu," říká zpěvák a baskytarista kapely Kuba Ryba.

První singl alba Vstaň, leť hned teď je pro Rybičky 48 nezvykle politický a jeho přetextovaná verze se v lednu stala oficiální hymnou České futsalové reprezentace. „Do teď nám hrálo v kabině bůhvíco, takže jsem rád, že nám tam teď budou před zápasem hrát Rybičky 48," vyjádřil své sympatie ke kapele reprezentant Jiří Novotný. Jedním z kmotrů novinky kutnohorského tria bude Štěpán Karbulka z Divokýho Billa, kterého doplní například Ota Hereš z kapely Alkehol, který nazpíval vokály do zahajovací skladby celého alba s názvem Tohle je rock n roll, vy buzny! Koncert v Praze bude už téměř osmistým vystoupením kapely za její dvanáctiletou historii a patří tak k nejvytíženějším kapelám v Česku. V hlavním městě Rybičky 48 zahráli naposledy speciální koncert na Žižkovské věži jen pro stovku vyvolených fanoušků.
    Více
    26. 03. 2014 20:00 EDDIE STOILOW

KŘEST CD SORRY!

Skupina EDDIE STOILOW právě vydala novou desku. Deska se jmenuje Sorry! a kapela ji vyrazí propagovat na koncertní turné, v rámci kterého se zastaví také v Lucerna Music Baru. Třetí album kapely, která je jednou z nejvýraznějších nových tváří posledních let, je zvukově pestřejší než jeho předchůdci. Skupina častěji koketuje s elektronikou, pozvala si zajímavé hosty, více experimentuje. Její rukopis však zůstává neměnný - nabízí sbírku silných písní, z nichž některé již prošly rozhlasovým éterem. Na desce nechybí poslední hity skupiny, skladby Baby, Piano Piece a Movember Love s hostujícími Erikou Fečovou a Orionem.
    Více
    27. 03. 2014 20:00 YASIIN BEY aka MOS DEF / USA

MIGHTY BOOMBOX

NOVÉ DATUM 27. 3. 2014 !!!

První pokus o seanci za zvuků muziky s duší, o pražský klubový koncert Mos Defa, bohužel nevyšel. Brooklynská chřipka, to je prevít. Není všem dnům konec. Na jaře moudřejší podzimu. Nový datum jest 27. 3. a na stvrzení pokrevního bratrství s massivem jednoho ze svých oblíbených měst - města Prahy, posílá Yasiin Bey i malé video. Yasiin, vyrovnaný jak Ying Yang. Je to omluva a pozvánka zároveň. Její autor v dobré náladě posílá pozitivní vibrace. Možná před nahráváním zhulil v kamuletu míru jeden bombaklat Bob Marley strom. I přes všechen zelenej dým je ale zjevný, že podruhý už nás stejná smůla nepotká a Yasiin Bey aka Mos Def přijíždí na Mighty BOOMBOX do pražského Lucerna Music Baru na druhý pokus ve čtvrtek 27. 3.

Support DJs:
    Richard & Lo Pan
    C.Monts

Kdo si nechal původní vstupenku, zůstane mu v platnosti a může dorazit i s ní. Kdo chce pořídit novou, může tak učinit v předprodejních sítích Ticketpro, Ticketstream, Eventim a Ticketportal nebo na pokladně a webu Lucerna Music Baru (tam bez poplatku). Cena v předprodeji 650 Kč (+ poplatky).
    Více
    28. 03. 2014 21:00 Pop 80´s & 90´s video party DJ Jirky Neumanna

pop

Více
    29. 03. 2014 21:00 Pop 80´s & 90´s video party DJ Jirky Neumanna

pop

Více
    30. 03. 2014 20:00 THE BIRTHDAY MASSACRE / CAN

ELECTRONIC ROCK

Elektronická senzace z Toronta. Jedna z nejoriginálnějších současných kapel známá svým energickým živým vystupováním. To jsou The Birthday Massacre. The Birthday Massacre kombinují úspěšně několik hudebních stylů od prvků metalu až po pop. Jako jedni z prvních naplno využily internet a díky své výborné internetové prezentaci jsou často v médiích zmiňováni jako první web 2.0 kapela. Za svou kariéru vydala šestice pět řadových alb, procestovala doslova celý svět a uchvátila svou do nejmenšího detailu dotaženou fialovo-černou image. V letošním roce vyjde nová deska kanadských temných králíčků The Birthday Massacre a při této příležitosti se šestice z Toronta po dlouhé době znovu podívá do Evropy. A co je ještě lepší, po šesti letech si našla čas, aby se předvedla naživo i v Praze! Krvavý králík proběhne Lucerna Music Barem a to v neděli 30. března.
    Více
    31. 03. 2014 20:00 THE TEMPERANCE MOVEMENT / UK

BLUES ROCK

The Temperance Movement jsou britská bluesrocková kapela, která vznikla v roce 2011. Založil ji rodák z Glasgow, zpěvák Phil Campbell a kytaristé Luke Potashnick (ex-Rooster a Ben's Brother) a Paul Sayer. Na basu hraje bývalý člen Jamiroquai Nick Fyffe a na bicí Australan Damon Wilson, který hrál např. s Ray Daviesem, The Waterboys a Feeder. Kapela vydala svých prvních pět písní na "Pride

Přihlášení

Přihlašovací jméno:

Heslo: